فرآیند بازاریابی دیجیتال خدمات آزمایشگاهی سرعت میگیرد
توسعه فضای کسبوکار خدمات آزمایشگاهی هدفی است که شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پی تحقق آن است. چندی پیش هم مدیر شبکه درباره آن گفته بود در تلاشیم تا خدمات آزمایشگاهی را در بازارهای داخلی و خارجی توسعه دهیم
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اما این روزها که شرایط تحریمها و مشکلات بیماری کرونا همه تبادلات علمی و فناوری را تغییر داده است، بهترین فرصت برای توسعه خدمات آنلاین و دیجیتال است. خدماتی که شاید در شرایط عادی زمان بیشتری برای همهگیر شدن نیاز داشت. اما شیوع کرونا بهانهای شد تا این خدمات در جامعه سرعت گیرد.
در این میان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم که برای توسعه خدمات خود اقدام به تعریف بسته خدمات مشاورهای کرده بود؛ این خدمات را در این روزهای خاص توسعه داده است. مثلا ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال یکی از این اولویتها است که در دوران شیوع کرونا میتواند مسیر خوبی برای توسعه خدمات آزمایشگاهی در داخل و خارج از کشور باشد.
رضا اسدیفرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اینباره، میگوید: مدتی است که شبکه با هدف کمک به رشد آزمایشگاهها در زمینه مدیریت منابع انسانی، بهبود و توسعه فضای کسبوکار خدمات آزمایشگاهی و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بسته حمایت خدمات مشاوره را به سبد حمایت از مراکز عضو اضافه کرده است.
به گفته او، پیشخوان مشاوره توسعه بازار و فروش برای ارائه خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال یکی از این خدمات است که اعضای شبکه دریافت میکنند. تلاش میکنیم این خدمات را در سالی که به دلیل شیوع کرونا امکان بازاریابی فیزیکی کمتر شده است، توسعه دهیم.