بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/04/18 - 14:03
  • - تعداد بازدید: 82
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: بنیاد نخبگان تابلوی افتخارات گذشته، حال و آینده گیلان است.

با هدف استفاده ازظرفیت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در تحقق اهداف بنیاد نخبگان ، دیدار جناب آقای دکتر شیرینی با جناب آقای مهندس کوچکی نژاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر شیرینی ضمن تشکر از حضور مهندس کوچکی­ نژاد نماینده محترم شهرستان­های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در بنیاد نخبگان استان گیلان و ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد ملی نخبگان، اظهار داشتند: بنیاد ملی نخبگان به عنوان یکی از متولیان اصلی حوزه ­های نخبگانی فعالیت­های ارزشمندی در موارد مرتبط با امور نخبگان داشته است که از میان آنها می­توان به اجرایی­سازی طرح­های هیأت­های اندیشه­ورز، طرح شهید بهشتی، طرح احمدی روشن و جذب نخبگان در دستگاه­های اجرایی، شرکت­های دانش­بنیان و دانشگاه­ها در سطح کشور اشاره نمود.

آقای دکتر شیرینی با اشاره به رسالت بنیاد نخبگان در خصوص ورود به مسائل وچالش­های اساسی استان و کشور و ارائه راهکار نخبگانی برای حل آنها، تشکیل هیأت­های اندیشه ­ورزی نخبگانی را در راستای سیاست­های بنیاد برای استفاده بهینه از ظرفیت ارزشمند نخبگان دانست و افزود: با هدف مشارکت اجتماعات نخبگانی برای ارائه راهکارهای مناسب، موثر و عملی جهت حل مشکلات استان، قرارداد اولین هیأت اندیشه ­ورز نخبگان استان گیلان در حوزه کشاورزی با عنوان "تحول کشاورزی استان گیلان" به امضا رسیده است.

دکتر شیرینی با اشاره به انعقاد دو طرح شهید بهشتی در استان نیز، خاطر نشان کرد: طرح شهید بهشتی می تواند در رفع خلأهای علمی و فکری و چالش­های پیش روی استان و کشور نقش آفرینی جدی داشته باشد و اجرای این طرح­ها فرصت بسیار ارزشمندی برای رسیدن به اهداف تعیین شده با کمترین هزینه­ ها و در کوتاهترین زمان ممکن است.

در ادامه جناب آقای مهندس کوچکی­ نژاد ، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنیاد نخبگان تابلوی افتخارات گذشته، حال و آینده گیلان است. این بنیاد با وظایف مهمی همچون شناسایی، توانمندسازی وکمک به ورود نخبگان به حوزه ­های مختلف می­تواند گامهای بسیار موثری را برای ارتقا سطح کیفی و کمی امور و نیز رفع مشکلات جامعه بردارد. جناب آقای کوچکی­ نژاد با بیان اینکه برای حل مسائل استان گیلان با تمام توان درکنار بنیاد نخبگان استان هستیم، افزود: درجهت کمک به پیشبرد اهداف بنیاد نخبگان، می­توان با تشکیل جلسات مختلف با نخبگان و اطلاع از نقطه نظرهای ایشان برای حل مسائل جدی استان تلاش کرد و به یقین این تلاش­ها با اعتماد به نخبگان در زمانی بسیار کوتاه و با دقت بسیار بالا منجر به نتایج درخشان و قابل اعتماد خواهند شد.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 172206
کلمات کلیدی
مدیر گیلان
خبرنگار

مدیر گیلان