بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/04/23 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 63
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بنیاد نخبگان استان گیلان برگزار نمود: آشنایی با ظرفیت های سازمان جهاد دانشگاهی

به همت بنیاد نخبگان استان گیلان و با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان وبینار آموزشی آشنایی با ظرفیت های جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه آقای مهندس حیدری، کارشناس بنیاد نخبگان استان گیلان ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، طی سخنانی افزودند: جهاد دانشگاهی استان گیلان دارای ظرفیت ارزشمندی است و با توجه به ارتباط خوبی که بین دو سازمان وجود دارد میتوان از این ظرفیت ها در جهت توانمندسازی استعدادهای برتر بهره برد.

ایشان ضمن تشکر از آقای دکتر مدبری، رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان گیلان به جهت قبول دعوت بنیاد نخبگان برای حضور در این وبینار، از ایشان بعنوان یک مدیر توانمند و خوش فکر یاد نمودند و اظهار امیدواری کردند شرکت کنندگان در این دوره بهره لازم را از صحبت های ایشان می برند.

در ادامه جناب آقای دکتر مدبری، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان ضمن تشکر از بنیاد نخبگان استان گیلان  به جهت تشکیل این وبینار، در خصوص آشنایی با ظرفیت های جهاد دانشگاهی توضیحاتی به شرح عناوین ذیل بیان نمودند: ساختار و ماموریت های جهاد دانشگاهی، طرح های تحقیقاتی و پژوهشی، فعالیتهای فرهنگی و آموزشی و همچنین فعالیت پژوهشکده محیط زیست و بانک خون بندناف، پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا و سایر مراکز تحقیقاتی توضیحاتی ارائه نمودند.

 

لازم به توضیح است که در این وبینار تعداد بسیار زیادی از علاقمندان و دانشجویان و استعدادهای برتر حضور داشتند که در پایان جلسه به سوالات ایشان از سوی مجری محترم پاسخ لازم ارائه داده شد. 

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 172276
کلمات کلیدی
مدیر گیلان
خبرنگار

مدیر گیلان