بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/05/03 - 11:52
  • - تعداد بازدید: 90
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید رییس بنیاد نخبگان استان گیلان از شرکت صامت تک آزما در منطقه آزاد انزلی

آقای دکتر شیرینی/بنیاد نخبگان استان گیلان آمادگی دارد با هدف ارتقا شرکت های آزمایشگاهی استان با شرکت های خصوصی همکاری صمیمانه داشته باشد.

با هدف استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای برتر در ارتقا کیفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه آزمایشگاهی، جناب آقای دکتر شیرینی رییس محترم بنیاد نخبگان استان گیلان  از شرکت صامت تک آزما واقع در منطقه آزاد انزلی بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید چند ساعته جناب آقای دکتر افشین رحیمی مدیرعامل محترم شرکت طی سخنانی ضمن تشکر و خوشامد گویی به جناب آقای دکتر شیرینی و هیئت همراه ایشان، گزارشی از فعالیت های شرکت ارائه نمودند ایشان با اشاره به تجربه های خود در طی مسیر پیشرفت، انگیزه، پشتکار، تعهد کاری و استفاده بهینه از ظرفیت افراد را دلیل موفقیت خود و شرکت صامت تک آزما عنوان نمودند.

آقای رحیمی با اشاره به اینکه این شرکت دارای 21  نفر پرسنل می باشد که در واحدهای مختلف به کار مشغولند اظهار داشتند: تقاضای ما استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان استان در جهت ارتقا و توسعه این شرکت  و افزایش بهره وری آن است و انتظار داریم در این مسیر بنیاد نخبگان استان گیلان از ما حمایت نماید.

در ادامه جناب آقای دکتر شیرینی، رییس محترم بنیاد نخبگان استان گیلان طی سخنانی با تشکر از جناب آقای دکتر رحیمی و همکاران ایشان در دعوت از بنیاد نخبگلان استان و هماهنگی های صورت گرفته،  افزودند: یک از مهمترین وظایف بنیاد نخبگان پیدا کردن استعدادها و کمک به آنها در مسیر رشد و توانمند شدن است که نهایتا منجر به جذب آنان در دستگاه های اجرایی و شرکت می شود.

جناب آقای دکتر شیرینی  آمادگی کامل بنیاد نخبگان استان گیلان در هر نوع همکاری با شرکت صامت تک آزما را اعلام نمودند.

در این نشست که مشاور و کارشناس بنیاد نخبگان نیز حضور داشتند در خصوص برگزاری برنامه بازدید علمی استعدادهای برتر از این شرکت و سایر همکاری های مشترک نیز توافق حاصل شد.

در ادامه جناب آقای دکتر شیرینی با هیئت همراه و با حضور جناب آقای دکتر رحیمی از قسمت های مختلف شرکت و آزمایشگاه ها بازدید نمودند که در هر قسمت کارشناسان توضیحات لازم را ارائه نمودند.

 لازم به توضیح است که شرکت صامت تک آزما دارای 5 آزمایشگاه بوده که انجام آزمونهای شیمیایی، میکروبی، مولکولی، بسته بندی و سم شناسی بر روی نمونه های مواد غذایی، آرایشی-بهداشتی، بسته بندی و کاغذ و خوراک دامف همکار سازمان استاندارد، غذا و دارو، دامپزشکی، گمرک و منطقه آزاد از جمله فعالیت های این شرکت می باشد .

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 172388
کلمات کلیدی
مدیر گیلان
خبرنگار

مدیر گیلان