بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
  • 1403/07/25 - 14:41
  • - تعداد بازدید: 21
  • - تعداد بازدیدکننده: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار نخستین هیأت اندیشه ورز در استان گیلان

در نشستی که با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان، کارشناسان و برخی از اعضای هیأت اندیشه ورز با عنوان " توسعه کشاورزی استان گیلان" تشکیل شد، حکم جناب آقای دکتر خالدیان به عنوان دبیر این هیأت تقدیم ایشان شد.

در این نشست دکتر شیرینی تشکیل هیات های اندیشه ورز را گامی بسیار موثر در نقش آفرینی نخبگان و صاحب نظران در کمک به تشخیص معضلات، یافتن عوامل موثر بر بروز آنها و نیز ارائه راهکار برای حل مشکلات دانست و اشاره نمود که بدون شک استفاده از ظرفیت عظیم نخبگانی موجود می­تواند موجبات ارتقاء علمی، فرهنگی و اقتصادی استان گیلان را فراهم بیاورد.

 وی همچنین اشاره کرد: تشکیل اولین هیأت اندیشه ورز که توسعه کشاورزی استان را در بر می­گیرد نشان دهنده توجه ویژه بنیاد نخبگان به الویتهای استان به ویژه در حوزه کشاورزی است و امیدواریم که نتایج حاصل از عملکرد این هیأت، حداقل موجب ارائه راهکار برای بخشی از مشکلات این حوزه مهم باشد .

دکتر شیرینی همچنین افزود: هم اکنون دو طرح هیأت اندیشه ورز نیز در حوزه های گردشگری و محیط زیست در دست داوری می باشد و در حال تدوین دو پیشنهاد در خصوص اقتصاد دریا محور و گردشگری کشاوری نیز هستیم که انشالله انجام آنها نیز پس از تصویب در بنیاد ملی نخبگان عملی بشود .

جناب آقای دکتر خالدیان که در این جلسه به عنوان دبیر هیأت اندیشه ورز " توسعه کشاورزی استان " معرفی شدند نیز ضمن تشکر از بنیاد نخبگان استان گیلان بخاطر اهتمام در تشکیل هیأت اندیشه ورز با تأکید بر اهمیت احصاءمشکلات و یافتن راه حلهای زود بازده برای آنها، استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه استان در تمامی بخشها را ضروری دانسته و آمادگی کامل دانشگاهیان و نخبگان در مشارکت در این امر بسیار مهم را اعلام نمودند.

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 173767
کلمات کلیدی
مدیر گیلان
خبرنگار

مدیر گیلان